13.12 BEGINN.
POSTED ON Wednesday, December 21, 2011 AT 1:32 PM \\
Assalamualaikum.

Hai semuaaaa. Sorry for the long time aku tak update blog. Tak busy pun. Just takde idea nak di cerita. Okay, today aku nak story tentang holiday nie.

Hari tuh tak silap Laila 13 haribulan. Yeahh, 13 haribulan. Memang tak silap lagi. Mula mula plan nak keluar dengan Dibah, Tieya, Aireen dengan bf Aireen. Tanya mama, so, mama bagi! WOW! Haha, tapi mama kata kalau orang kampung datang. Takyah pergi. So, setiap masa den doa supaya orang kampung jangan sampai rumah lagi 13 hari bulan tu. Tengah tengah online pukul 12 lebih, mak saudara aku call. And that's time dah 13 haribulan. Dorang dah gerak dari Kelantan pukul 12 malam. Okay, sangat bagus! Aku tak boleh keluar :( Tapi aku tak kesah pun walaupun sebenarnya aku kesah. Haha. Then text Dibah and bagi tau yang aku tak jadi keluar.

Next day, bila aku bangun je. Dorang semua dah ada kat rumah. So, macam biasalah. Kalau orang kampung datang. Aku mesti diganggu oleh bunyi bising. Haha. Orang kampung aku memang bising lagi lagi yang mak mak. Haha. Tapi aku suka! The day tak pergi mana mana pun. Just duduk rumah. Mak mak je keluar pergi beli kain. Kain untuk dijahit untuk perkahwinan abang aku. Ecehh. Nak kahwin dah kau Long. Haha. Haa, dorang semua datang sini sebab Emi, sepupu aku dia ada interview kat sini. Jadi polis apa entah. Then malam tu, plan nak pergi Mid. Tapi ditangguhkan kepada hari Esok :)

Second day. Aku tak tidur lepas Subuh. Dok borok borok dengan sepupu. Emi tu sepatutnya pukul 8 dah kena pergi interview. Tapi pukul 8 tu still tak bersiap apa lagi. Haha. Dia ingat orang yang nak interview kat situ 2-3 orang je. Haa, ambek kau, 70 orang tengah tunggu turn nak interview masa dia sampai. Hahaha. After that, dalam pukul 12 leih kitaorang bersiap pergi Desa Waterpark. Then, ada satu part nie, aku naik yang gelongsor apa entah dengan bapak saudara aku. Naik yang gelap punya. Ayah Ngohlah senang. Aku menjerit masa turun gelongsor tu, ayahngoh boleh gelak je dengar aku menjerit. --' After dah siap mandi semua. Malam tu kitaorang gerak pergi Mid untuk main boling. Tapi aku menang 3rd place je -.- Haha. Tapi masa tu sungguh awesomee! Bila habis main, semua gerak pergi rumah MakLong aku. :)

Masa dekat rumah MakLong tak pergi mana pun. Alamanda, Nilai 3 :) Itu je. But I'll miss this moment :)

Okay, panjang ke post aku nie? Hehe.
Eh, I'm using 'Aku'! :*

Novel tu nanti aku update tau. Don't worry.

Bye. Assalamualaikum.