Sekolah & Happy New Year.
POSTED ON Saturday, December 31, 2011 AT 11:31 AM \\
Assalamualaikum.
Hai semuaa >< Laila Natasha here :)

So, today aku banyakk sangat nak cerita.

29.12.2011

Seriously, the day was so awesome!
Datang sekolah dengan semangat yang membara tapi sedikit berdebar. Hihi. Tak tahu kenapa.
Then, sampai je sekolah. I meet my friends :) Rindu pun dah terubat. Ecehh.
Ada pendaftaran Unit beruniform, persatuan dan pengakap.

Unit Beruniform -> Pandu Puteri
Persatuan -> Sains dan Mathematics.
Permainan -> Badminton.

Persatuan aku dapat jawatan O.o Ajk form 2. Aku tak tahu siapa yang calonkan aku.

Then, aku masuk kelas lambat tapi dapat tempat duduk the first row. Haha. Takut lettew nak duduk depan --'
Dalam kelas pun dapat jawatan. Bendahari. *Angkat kening, angkat kening*
Seminggu RMO.50 Class teacher kitaorang tesangat baik sampai 50 sen je dia mintak seminggu.
Eh, my class teacher nama dia Nor Hamizi :) I'll love you teacher <3

30.12.2011.

Kena datang sekolah sebab nak tolong cikgu cikgu. And hari nie ada orientasi form 1. So, saya sebagai pengawas, percubaan baru. *Buat muka* turut membantu dalam proses bantu membantu nie. Haha. Kgurau.
So, kerja aku kena tolong cikgu Shazlin dalam kelas 1 Budiman. Kelas tuh dah jadi kelas last. Turut dibantu oleh Chela. Haha, Chela? Tahu siapa? Entah, aku pun tak tahu. Tapi sebenarnya aku yang membantu dia. Haha.
Kerja part time tu sangat best! Serious tak tipu. Dan masa tu, Laila Natasha menjadi sangat peramahh!
''Anak Encik kelas 1 Budiman ke?'' ''Haa, ye.'' ''Encik cari nama anak encik, kemudian tulis no, telefon dan nama ibubapa'' *Sambil tersenyum* tengok, bertapa peramahnya saya. Haha.
24 jam kena senyum. Senyum itu sedekah. Wahh, dah banyak pahala aku dapat nie. *Kecing, kecing. K gurau lagi --'

Haa, and, and. Ada satu part tu, aku merayaplah sebab tengok ibubapa pun dah sikit. And takde pun ibubapa yang datang kelas aku. Tengah tengah nak jalan tu, ada sekumpulan budak form 1 lelaki dok berborak borak, dan diaorg mengambil space yang tersangat banyak sampai aku tak boleh nak lalu! So, aku cakaplah ''Dik, tumpang lalu.'' Then, dorang gelak gila gila. Entah, aku pun tak paham. Sangat tak paham. --'

31.12.2011

Today is the last day of 2011. Saya akan rindu semua kenangan yang saya dah buat pada tahun ini :) Tahun ini juga sangat AWESOME. I love it.
Aku kenal dengan ramai orang tahun nie. It's make me so happyyyy.

To all people yang dah datang dalam hidup saya tahun nie, saya ucapkan terima kasih sangat sangat :') Jujur saya gembira dapat kenal dengan awak, awak semua :)

And, azam saya tahun nie.
  • Study elok elok.
  • beli handphone baru *Semmgnya aku dah start kumpul duit
  • Make my parents happy.
Err, sedang memikirkan lagi azam tahun 2012. Harhar.

Goodbye 2011, Hello 2012.
HAPPY NEW YEAR!

Okay, Assalamualaikum :>