Choral Speaking'12
POSTED ON Saturday, March 24, 2012 AT 2:42 PM \\
Assalamualaikum.

Okay, hari nie saya datang balik. Hello. Muahaha.

Tadi pergi sek, sebab ada Anugerah Cemerlang. Tapi, aku tak dapat apa apa pun. Haha. Cuma buat persembahan je. Cer teka persembahan apa? K, sepatutnya takyah teka. Tengok title pun dah tahu.

Bangun dalam pukul 6 lebih. Siap siap. Dalam pukul 7.20 baru gerak pergi sek. Jumpa classmates perempuan terus bergambar dengan dorang.
Gambar nie sangat TAK COOL!

Waiting for the .. 'persembahan'

HAI, kami semua pekerja Jusco! *angkat kening*

Masa nie tengah tunggu turn nak buat persembahan. Bila dah naik pentas. Serious, semua cuak. SEMUA. Lagi lagi aku, rasa nak termuntah pun ada. Lagi sikit je nak terkeluar muntah hijau. Hahaha. K tipu.

Habis je persembahan. Semua macam, ''FUHH!'' Haha, lega. Finally, habis jugak persembahan kitaorang. So, cikgu cakap, Ókay! So, lagi lega. Satu dewan senyap k. Muehehe.
Yelahh, mana taknya, Misha Omar and the Gang dekat atas pentas. *Muntah berdarah*

Then, pergi lepak kantin. Minum air. Bluetooth lagu. Alah, biasalah tu. perempuan. *Tetibe
Bila mak bapak semua dah turun. Kitaorang kena gerak pergi tempat lain.
Ambil makanan dulu :D
Nasi lemak, sate 4 cucuk, roti pisang dan air sirap. Peh peh pehh, kenyang doh.
And, aku cakap kat cikgu, ''Cikgu, 4 je? Mana cukup! Bagilah 8?''
''Awak nie, bersyukur jelah dapat makan''
''Tak boleh, saya kena makan 8!''
Haha, cikgu penat ahh tu.

Terus makan kat atas pentas. Jumpa ZARIFF. Haha. Zariffffffffffffffffff!

Habis makan, bergambar sampai balik!


So, ada banyak lagi. Tapi malas nak masukkan.
Hihi, okaylah.
Assalamualaikum

Take care.