Exam
POSTED ON Sunday, March 4, 2012 AT 5:00 PM \\
Assalamualaikum.
Hai semuaaaa! Update belog lagi ah. Bosang taug. haghaghag.

K, exam dah start dari semalam. Sabtu. Bahasa Malaysia, Mathematics dan Sejarah.
Bahasa Malaysia dengan Mathematics. Aku confident jawab. Bukak kertas. Woo, tangan laju doh tulis. Sampai Sejarah, otak aku jam. Haha. Serious, Sej aku tak yakin boleh dapat A. Apa yang aku baca, semua tak masuk. Damn! Sokay, baru Ujian 1. Next exam aku try lagi!
MALAYSIA BOLEH! LAILA NATASHA BOLEH! Ohh, semangat yaa.


Then, esok pulak exam Agama, Sains dan English. Agama dengan Sains banyak kena baca! Sains, Bab 1 je masuk. Tapi, bab 1 pun dah berapa puluh muka surat. Haihh. Agama? Jangan ceritalah. Lagi banyak banyak banyak banyak.


Jadi, doakan aku tau? Aku sangat memerlukan doa korang. Hikhok.
Malam nie aku study. Malam nie? Okay.. Haha.

This time masa Sambutan Maulidur Rasul? Sila teka mana saya.

My Classmates. I love them so much.
Ouhh. itu kelas saya. Cantik bukan? Tak sebenarnya.

*Gambar dicuri dari album Cikgu Anisah

Assalamualaikum.