Jamuan raya sekolah 2012.
POSTED ON Sunday, September 9, 2012 AT 11:12 PM \\
Assalamualaikum semuaa.
Hihi. Apa khabar? Sihat dok? Mogo mogo anda semuo sehat belako deh ;D

Hari ni aku ada entry baru, jamuan raya sekolah! Entry yang jamuan raya sebelum nie jamuan dalam kelas je. Ni untuk satu sekolah :)

So, hari tu aku pakai baju purple. Tema kelas aku, purple, pink, dengan merah. Mula mula nak pakai baju kelabu, tapi baju tu jarang. Nad tak kasi pakai. Then, tukar pakai baju purple :)
Jamuan tu start pukul 10.30. So, aku pengawas kena tolong tolonglah mana yang patut. Mula mula kena potong kek then potong timun. Ijat yang depan aku tu dah memekak kata aku tak pandai potonglah, apalah. Pekakkan telinga jelah. Tahu kau budak surau. Cis.

Bila semua benda dah ready, budak budak pun turun dataran. Banyak gila tau makanan. Nasi hujan panas, haha, actually tak tahu kenapa nasi tu namanya ''Nasi hujan panas'' Satay, kuih muih, air. Banyak gila sebenarnya. Mak den kata, banyak makanan tak habis. Rugi rugi. Haha.

Aku kena jaga bahagian kuih dengan Ainaa, Rodiah, Ummi, Luqman dannn Izzat. Ramai gila jaga bahagian tu, tapi kejap je pun aku jaga. Ustazah suruh makan dulu, so aku pergilah cari budak kelas aku. Makan satay sesama dengan dorang semua. Lepas makan je, ajak semua budak kelas ambik gambar sesama. Nak tengok gambar? Hehe, jap gi kay.

Btw, trending dekat Twiiter sekarang pasal ni #ReplaceArtistNamesWithNipple NIPPLE? Sumpah merepek. Sapelah memandai buat hashtag macam gini. Haha. Jangan lupa follow den @lelonatasho

Sambung..
Lepas je jamuan habis, reramai gerak pergi open house rumah Wani. Kat sana aku tak makan pun. Minum air je. Perut dah terkeluar dari landasan. Hahaha. Paham maksud aku? Lagi bagus korang tak paham. Haha.

THIS THE PICTURES!
*Aku pakai baju purple tau. Cari lorhhh














2 Murni'12