Jamuan Raya with my classmate.
POSTED ON Monday, September 3, 2012 AT 8:48 PM \\
Assalamualaikum dunia.

Hai semua. Apa khabar? Rindu saya? Tolong cakap ya. Hihi.
Okay, actually dah lama gilaaaaaa aku tak hupdate blog. Rindu pun ada. Aku nak start blogging baliklah. Yeah.

Pada 30 Ogos 2012. Aku dan budak kelas aku buat jamuan hari raya. Dan, itu sangat awesome! Kitaorang buat jamuan tu lepas balik sekolah. Buat dekat belakang sek, taman herba.

Everyone bawak sekurang kurangnya bawak satu makanan. Dan aku, bawak KEK VANILA! Buat sendiri. Lakulah jugak, walaupun tak habis. Tak kisah pun, aku ada untuk habiskan ;) kahkahkah. Banyak gila makanan weh! Sumpah banyak! Takpercaya? Okay, kejap lagi ada gambar. Lihat dan kaji. Mwehehe.

This is!
With Cikgu Anisah.

Anak dan ibu.

Shima and me.

Boys.

Banyakkan?

Kuih mwehehe.

Lelaki sampai..

Air gas, dadih, roti, air mineral dan .. cawan. ;)

Kata kata aluan dari Nur Jannah Alias.

Kami bespren poreber.

GirlzzZzZZZz.

Saya tengah. Ehem.

WE \m/

Cukuplah kot kan gambar? Hehe. Thanks for everything semua!

Love you.
xoxo