We are the BEST!
POSTED ON Thursday, September 27, 2012 AT 5:14 PM \\
Assalamualaikum.

Hari ini, 27 September 2012. Dan semalam 26 September 2012. SMK Bangsar telah mengadakan saringan kawad kaki bagi semua badan beruniform. Dan saya, ahli pasukan Pandu Puteri telah gagal melayakkan diri pada acara akhir kawad kaki Sabtu ini. Tettt! Cedih. Huaa, but, sokay. Tapi saya puas. Ada orang kata formasi kami lawa. Hukhuk.

26 September 2012.

Tepat pada pukul 2.00 petang, semua yang terlibat berkumpul di depan pejabat sekolah bersama semua ahli pasukan yang lain. Fuh fuh. Masa ni aku tak rasa berdebar lagi. Muka relax, cool lagi. Haha. Pasukan aku dapat nombor 6 dari 7. Sempatlah jugak nak berlatih sikit sikit sebelum turn kitaorang semua. First sekali, Puteri Islam, kedua tak tahu. Ketiga tak tahu. Keempat tak tahu. Kelima PBSM tak silap aku. Keenam, PANDU PUTERI! Yang terakhir sekali, Pengakap. Aku suka tengok Formasi scout. Lawaaaaa gila! Sewius. Jealous okay.

Lepas habis je PBSM. Pandu Puteri dah get ready, masa tulah aku rasa macam jantung aku nak tercabut. Rasa nak lari dari situ. Sumpah takut.
''Dari kiri, cepattttt jalan!'' Komander bagi koman. Aku dah macam... ''matilah aku, matilah aku.'' Masuk masuk je, aku terlanggar kon! KON JATUH! AKU MALUUUUUUUU! Aku dah mencarut carut dekat kon tu. Haha. Padahal aku yang terlanggar. Tapi, KENAPA KAU MENYOROK DARI AKU KONNNNNNNNNNNNN!!! Then aku tetap teruskan walaupun aku tengah marah, geram, malu. Dapat bayangkan tak korang macam aku? Hmm.

Habis je Kawad, semua macam, ''fuhhhh'' Cikgu cakap okaylah, tapi permulaan tu yang sedikit hancur. Salah konnn!
Lepas semua habis, cikgu Mimah umumkan 3 finalis. And this is the Finalisssss..

 Kadet Remaja Sekolah.

 Pengakap.

Kadet Bomba. *maaf gambar kurang jelas

Kami kalah. :( 
But sokay, I still enjoyed the ''kawad'' walaupun penat. Hihi.
Saya doakan pada tiga pasukan ni untuk buat yang terbaik! GOODLUCK YAA!
BTW, aku kawad tabik hormat tau. Eh? Tak pastilah nama kawad tu, but, dia ambil 2 orang bagi mewakili setiap badan beruniform. 

Haaaa, habis dooooo.
Bye bye.