new update from me.
POSTED ON Saturday, May 31, 2014 AT 12:49 AM \\
assalamualaikum and hi world.

Long time no see and yaaahh dah banyak perubahan dah berlaku okay. its 2014 and dah masuk bulan June dah pun. Tinggal 6 bulan je lagi untuk habiskan tahun ni. Tak rasa ke mcm masa berjalan sangat pantas ke? Rasa macam baru semalam je masuk sains banting.

Yaaa, from SMKBangsar to SMS Banting. i got SBP.

SBP?
Indah khabar dari rupa. gentle! haha. bila kau masuk sana kau akan tahu ygsebenarnya semua sekolah taraf dia sama je. dan terpulang pada kau untuk jadi rajin atau malas. for me, aku ambik title 'malas'. Dah memang perangai aku macam gitu, nak buat macam manakan.. but, for dis year jela, hehe, tahun depan aku nak malas malas memang kerja mcd jelah aku.

So, aku dah duduk sbp almost 2 or 3 months. Aku pun tak sure. But its so worst! aku tak pernah terpikir pun aku akan cakap mcm ni. But yaa, aku prefer sekolah harian dari asrama. i just.. cannot adapt with that situation. Bukan aku tak cuba. Tapi memang tak boleh. aku jadi kuat sebab ada kawan kat situ, tapi kalau kawan sendiri pun dah pindah. Aku nak hadap semua benda dgn siapa? Aku bukan jenis yg boleh hidup sorang sorang and buat hal sendiri. kawan mmg ramai, tapi kawan paling rapat/satu kepala/bodobodo/bangangabadimacamakusendiri tu ada satu dalam seribu kot!

bila dok pikiaq balik, aku masuk sana utk study. Kalau nak pikir kawan, sampai bila pun aku tak hidup. So, terpaksalah aku belajar utk "berdikari" utk tidak pikirkan sangat kepentingan adanya kawan. Suddenly i miss my BESTfriends dekat Bangsar. Aku rindu jahnnssl. No one can replace them. Serius.